Tema: Re: Smart ir atsiliepimai :)
Autorius: Volcano
Data: 2009-02-20 14:20:47
arba smartas arba Hona CRX 1992m  uz 5000.lt. :) kuro sanaudos zinoma
padvigubes, bet masiniukas kurio noreciau. esu egoistas vazineju vienas max
2, tad 2viete man per akis :) + kabrikas , tik kad senas 1992m, na bet kokie
pinigai tokia ir auto. :) tai dabar suku galva kas geriau :)
i kitas nelabai ziuriu nes nera i ka ziureti pagal mano kriterijus ir pinigu
suma.
taigi Smartas 1999m uz 6000.lt ar Honda SRX cabrio automatas 1992 uz 5200.lt
:)
dilema :)

--
Volcano