Tema: Re: Kaip greiciau uzsildyti auto salona
Autorius: padugne
Data: 2010-12-21 12:26:20
On Tue, 21 Dec 2010 11:16:41 +0100, Pi. wrote:

> na va dabar aiskiau, kodel padideja apkrova variklio ir pan.. bet rasa
> nuo langu su deganciu AC indikatorium dingsta greiciau, nei su
> nedeganciu AC.. p.s. kaip tu vertini autobildo rasineli.. arba googlo
> kitus straipsnius? ar manai, kad ten irgi raso nieko neismanantys? ar
> vistik yra tiesos..

Tas rasinelis toks visiskai nieko nesakantis.

Ir vietomis atvirai idiotiskas. Pvz fraze "Tiesa, kondicionierių
nerekomenduojama jungti tik tuomet, kai lauko temperatūra nukrenta žemiau
20 laipsnių šalčio.".
Jei tikrai nerekomenduojama, tai kondicionierius ir neisijungs, tam
kiekvienas kondicionierius turi kruva visokiausiu davikliu ir valdymo
bloka. Todel man kaip vartotojui visiskai px, galiu spaudyti "*" knopke
belekada kada tik uzsimanes.

--
kthxbai.