Tema: Re: Kaip greiciau uzsildyti auto salona
Autorius: padugne
Data: 2010-12-21 12:12:14
On Tue, 21 Dec 2010 10:59:10 +0100, Pi. wrote:

> nu tai ir as taip manau.. o kai pasyla.. pradeda pust normaliai.. ir net
> su AC.. gaila nebeturiu subariko:) paspaudus AC labai aiskiai
> girdedavosi CINKT.. kazkas kazkur isijungia..

Tik tai mazai ka reiskia. Pvz mano masinoje uzgesinus ir istraukus
rakteli po poros minuciu irgi girdisi CINKT. Kazkas kazkur :)

Kondicionierius seip jau turi daugiau nei viena susijusi mechanizma.
Kuris priklausomai nuo konkrecios masinos konstrukcijos gali isijungt net
tada jei kondicionierius nesaldo.

Pvz ijungus kondicionieriu kartu pasileidzia ir variklio ventiliatorius
(nes kazkas turi ausinti kondenserio radiatoriu) kas gali reiksti ta
"cinkt" ir lempu mirktelejima. Ir dazniausiai netgi nepriklausomai nuo
to, ar kondicionierius saldo ar ne.

--
kthxbai.