Tema: Re: Kaip greiciau uzsildyti auto salona
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-20 11:49:54
O as nezinau kas ir kaip isijungia, skaiciau ka manualkas raso.
O ka reikia kanyske isijungia?
a) isijungia kondyskes kompresorius
b) atsidaro sklende ir ora pucia poer kondyskes radiatoriu
c) a+b

Tai as nezinau kaip ten yra, bet manau, kad: kai salta - kompresorius
neisijungia, dar zinau kad komporesorius issijungia ir kai karsta - valdo
elektronika - tikriausiai kazkokia sankaba ar pan.
Dar manau - ziema pakanka kad atsidarytu sklende ir pustu ora per kondiskes
radiatoriu.

Kaip gerbiamasai manot, o gal zinot?

Styra