Tema: Re: Kaip greiciau uzsildyti auto salona
Autorius: padugne
Data: 2010-12-20 12:37:33
On Mon, 20 Dec 2010 10:15:34 +0200, Darius Styra wrote:

> Kas cia taip sugalvojo?
> O man manualas raso, kad kondiske 2 darbus moka daryt: 1. atsaldyt  2.
> Sausint paduodama ora.  Gal ziema ir nesaldo, o kad ziema sausina ora -
> tai OK, dar sklinda gandas, kad jei pajungi priekinio stiklo apiputima -

Sveika pasidomet KAIP ji ta ora sausina. Tada nereikes svarstyti apie
"gal".

> Man vat ydomu du dalykai:
> 1. Jei emi ora is vidaus - tai tas oro nusausinimas su kondyske ar

Pas bnv e46 seip jau jei neijungta recirkuliacija tai visada imamas mixas
tarp salono oro (paimamas ties keleivio kojom) ir isores oro. Proporcijas
sureguliuoja kondishkes kompas.

> veikia? 2. Jei nusausinai ora su kondyske - kur tas vanduo is oro
> pasideda - isbega kur lauk, ar po to vel sugaruoja atgal i saliona?  Ir

Tam yra drenazhas. Pas e46 jo nesimato, nes jis virs greiciu dezhes.

> kaip - ar neuzsala kondyskes radiatorius, kai jis ziema sausina ora?

Man irgi idomu: kaip? ;)

--
kthxbai.