Tema: Re: Kaip greiciau uzsildyti auto salona
Autorius: padugne
Data: 2010-12-21 11:20:18
On Tue, 21 Dec 2010 09:28:41 +0100, Pi. wrote:

> p.s. del serksno salone nesu tikras.. bet kai lauke minusas.. AC ijungus
> buna taip kaip rasiau anksciau.. subarike garsas "cink" kaip koks
> elektro magnetas-rele suveikia.. opely apkraunamas variklis.. prigesta
> lempos akimirkai..

Seip vistiek pasiziurek kas ten su ta sankaba darosi. Kad pas
priespaskutine opel astra kondishinas prie salcio neisijungia esu
garantuotas, zubaros nebandziau.

O seip jei salone ne serksnas, tai reiskia ir temperatura virs nulio.
Tada ner priezasties kodel kondishinas neturetu bent trumpam isijungt,
kol pats prades saldyt ir garintuvo temperatura nenukris iki 0. Tada
issijungs jei nepakaks siltos sroves is salono.

--
kthxbai.