Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: VNO
Data: 2010-11-25 09:42:08
:D
profanu rasliava kazkokia :D
del grandines - plente galima su gera grandine (pvz dura ace) prasukti ir 4 ir 5 t km.
mtb grandines devisi greiciau, ypac nepriziurint.
bet tos pacios geros klaes dura ace tarnaus tikrai ne 700 ir ne 1000 km.

ypac patiko "Dar buvo pasirode galines stebules (cia pora metu senumo info, nes tada dar
> domejaus kas kur ir kaip) - su vidiniai begiais"
:DDDDDDDDDDDDDDDD
PRIES PORA METU :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Hub_gear

VNO