Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 13:04:28
hm... 0,002mm - tai kiek cia km ponulis nuvaziuojate???  Tai gal visai
vasariniu bereikia?  Va isleto isibegeji, isleto pristabdai - mazesniu
gericiu vaziuoji ir viskas OK - zieminiai ratai visiem gyvenimo atvejams.

O jei rinmtai - ziemines zieminem nelygis - vienos minkstesnes, kitos
kietesnes.  Na jei tureciau kietos gumos ziemines - nesukciau galvos - bet
dabatr minkstos gumos ir greicio indeksas mazas.  O gerbiamasia - su
sipasi - asfalta gadinate, ypataingai ta diena - kai buvo +14 prikaite.

O as dziaugiuosi kad tik dabar - nes va savaitgali teko stipriai pastabdyt -
islindo is soninio keliuko kazkokis kugelis su frylenderiu - o toj vietoj
greitis 80, vaziavau 90 - maniau  aplenksiu ji - bet is priekio auto - teko
stipriai stabdyt ir pypsint, absas birbino per koja.  Maiau boba uz vairo -
bet pasirodo ne, buvau perpykes ir negerai padariau, bet padariua - - ir jam
patsai uzstabdziau - ir stipriai - ziurejau per veidrodi kada stabdi
atleist - kad siknon nebumteltu - biski uzskersavo zmogu.  Manau ir buvo
piktas, bet veliau gal susiprato.
Bet vat  kas tada su padangom zieminem butu ta minsta guma kaip plastelinas
nusivyniotum ir stabdymo kelias ilgas butu.

Pritariu zieminiu ratu isigaliojimui priklausanciam nuo oro salygu.

padedantis susiprasti,
Styra