Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: gopas
Data: 2010-11-23 23:57:53
mane lapkricio 10 sustabde. sako kokios padangos...sakau visos skirtingos,
nes vienos puses pries savaite kieme buvo supjauste. tai buvo tris
skirtingos ziemines ir viena
vasarine. tai sako protokola reik rasyt...tai sakau gal ir reik tada.
pamyzciojo, atidave dokus
ir gero kelio palinkejo.

man rodos kad labai jau teisingas ir saziningas policininkas turi but, kad
uz ziemines bauda rasytu.
jei neklystu bauda uz netinkamas padangas apie 40lt?