Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-24 14:58:35
Nu jo - man irgi keista pasirode. Galvojau, kad mano šeimos sanaudos
transportui dideles, bet va kaip kaimynas gyvena, kur su boba i pasieni 8km
dviraciu vazineja - nesuprantu.... Reiks patart su autobusu vaziuot - pigiau
taigis.

"HDi"  wrote in message news:icj1po$6v7$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet netinget reik tokias pievas kalbet ir isradinet dvirati.
neissimiegojai ar pilnatis paciupo ir neatleidzia smegeneliu kad nusisneki?