Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 17:38:17
na - tarkim dviracio grandine - 1000km ir keiti - jau 100Lt - ziurek jau 1km 
0,1Lt kastuoja,  padangos kiek laiko - na gal 3000km, o kiek kainuoja 
sypuotos ziemines dviracio padangos?  Kiek kainuoja zvaigzdes kai susidevi - 
glinio rato pigiau, o priekine, kur prie pedalu?   Kiek kastuoja 
suprakaituota maike ir trusika isplautt?  Dar kitos dviracio dalys, jo 
prieziure ir t.t. ???

Na - bet cia apie ziemines padangas viskas eina...


"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
news:icj25q$7lc$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu jo - man irgi keista pasirode. Galvojau, kad mano šeimos sanaudos 
> transportui dideles, bet va kaip kaimynas gyvena, kur su boba i pasieni 
> 8km dviraciu vazineja - nesuprantu.... Reiks patart su autobusu vaziuot - 
> pigiau taigis.
>
> "HDi"  wrote in message news:icj1po$6v7$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu bet netinget reik tokias pievas kalbet ir isradinet dvirati.
> neissimiegojai ar pilnatis paciupo ir neatleidzia smegeneliu kad 
> nusisneki?
>
> "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message
> news:icj0sm$59h$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na, del kuro sanaudu - kiek lekste barsciu kainuoja ir kiek su ja 
>> numinsi?
>>
>> Del dviracio - grandines keitimas, tepimas, kitu susidevinciu detaliu 
>> keitimas.  Manau pigiau nei 0,5Lt/km su dviravciu nepavaziuosit.
>> O su auto - galima langvai lengvai sutilpti i 0,4Lt/km
>>
>> Styra
>>
>>
>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message 
>> news:iciucb$k0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> galiu tave irgi apsviesti, normaliausias dviratis varomas barsciais, o 
>>> masina 3lt-10km plius daug skysciu prabangiu detaliu draudimai ir t.t.
>>> jei nusipirkai kuprine ir ja laikai spintoj kad pasigirt jog turiu 
>>> tokia, tai nafik ta kuprine pirkt reikejo?
>>>
>>>
>>> "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message 
>>> news:iciu36$vp9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na - mano nuomone - parasiau.
>>>> Dar galiu apsviesti: normalesnis dviratis yra daug brangesne trasporto 
>>>> priemone, nei kad automobilis.
>>>>
>>>> Styra
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message 
>>>> news:icithg$um2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gal Dariau ismintingasis pasuk zeme i kita puse ir bus liuxas, ir 
>>>>> nereikes bambeti,kad lekei min90 kur 80 leista ir kad davei per 
>>>>> stabdzius. nematau bedos ir niekas nemato. o jei asfaltas tau dyla, 
>>>>> tai stok i zaliuju bureli, vazinek su dviraciu ir cypaut nereikes :)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:icirlv$r9u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Manau mintys teisngos - zieminiai ratai turi but pagal oro salygas. 
>>>>>> Tada geriau bus ir keliams - asfaltas nszidrso su sipais, padangos 
>>>>>> bus naudojamos pagal paskirti.
>>>>>>
>>>>>> O del to - pradzioj minus 8, po to pabaigoje - plius 6-8  - tai cia 
>>>>>> iziuriu keista minti - prasom pasiaiskinti.
>>>>>>
>>>>>> Styra
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:iciqrf$q0a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> taip būtų kvailiausia, nes jei savaitės pradžioje -8 naktį, o 
>>>>>>> pabaigoje 0, įskaitant kad dienos temperatūros +6-8C, tai turėsime 
>>>>>>> tokį patį pavyzdį, kaip kad lapkričio pradžioje ant viadukų ir 
>>>>>>> tiltų. o juk viskas pagal taisykles.
>>>>>>>
>>>>>>> nežinau aš, kas ten pas ką dėvisi. aš kažkokių susidėvėjimo požymių 
>>>>>>> ant savo padangų nepastebiu. 4 sezonai Hankook šypuotos, (modelio 
>>>>>>> nepamenu) bet su grubiu retu protektorium. afigėnnas reikalas. po 
>>>>>>> šio sezono eis utilizuotis.
>>>>>>> keistos tau mintys Shlipsai kyla, oj keistos.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 11/24/10 12:43 PM, Shlipsas wrote:
>>>>>>>> Konkreti data jau patampa nebegerai vien del to, kad ishsikreipe 
>>>>>>>> orai,
>>>>>>>> veluoja ziema ir tt. Protingiau butu kad padangas keist privaloma, 
>>>>>>>> kai
>>>>>>>> savaites temperaturos vidurkis xxx ar pan. Taip butu protingiausia.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>