Tema: Re: kas per susikta akcija?
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2010-06-06 12:17:37
Bet tai ant kiek ribotas tavo protas, net nuostabu, kaip is prasto filmo:
patirtis-vbs, letai-greitai, drasus-nedrasus, juoda-balta. Absoliuciai
rimtai panasu i sutrikusio vystymosi pasekmes po ilgesnio laiko, nemaniau
taip pataikes
:( Na, sekmes, keliauji i blocksender pas triptronika, Bone Daddy ir
draugus - su likimo nuskriaustaisiais diskutuoti idomu, bet, deja, uzima
perdaug laiko.