Tema: Re: kas per susikta akcija?
Autorius: |===>
Data: 2010-06-01 09:35:32
Linas Petkevi?ius <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in news:hu283b$kgk$1
@trimpas.omnitel.net:

> Cia ish serijos - "Zenklas 40, variau 100 - mentai nubaude, nes gaidziai
> nesupranta, kad tai irgi saugus greitis"?

mentai, kurie dirba mentais is bedos, o ne todel, kad patinka vartoti
prievarta pries kitus zmones, yra jokie ne gaidziai, o siaip tiesiog
nelaimeliai.

dar karta pakartosiu, ka jau esu sakes ne karta - jeigu valdziai rupetu
sumazinti eismo nelaimiu skaiciu, tai baudos uz ju sukelima butu dideles, o
absoliuti dauguma greicio zenklu butu kvadratiniai.

jau parasiau viska, ka norejau, toliau apie ta pati rasineti nebera
prasmes, nes vieninteliai "oponentai" neturi sansu suprasti argumentacijos,
ir ne todel, kad butu neigalus, bet todel, kad apie subjecta turi nuomone,
kuri jiems svarbi. Sitas fenomenas yra gerai zinomas, todel pvz. nera
prasmes diskutuoti apie dievus - tikintieji logisku argumentu nesupranta ir
_negali_ suprasti.

--
Vinis