Tema: Re: kas per susikta akcija?
Autorius: |===>
Data: 2010-06-06 09:47:20
"ici-bici-bu" <meu@keu.lt> wrote in
news:huee87$la$1@trimpas.omnitel.net:

> Ne, nesitariu - nestabdo. Gyvenu aktyvu gyvenima tiesiog, kazka tenka
> suzinoti, nugirsti.

kaip ir reikejo tiketis, zinios is vbs

> Taigi nelakstyt galima (!). Geras ane. Ramiai solidziai, gyvenimas
> susikloste - groupsai uzkariauti, skubet niekur nereik - riedi ir
> megaujiesi.

tai tokia tavo idealaus gyvenimo vizija? ka gi, megaukis, man net nekyla
minciu naudoti prievarta pries tokius, nors ir trukdo vaziuoti man patogiu
greiciu. beda ta, kad is tokiu kaip tu negali tiketis to paties.

> Nes su tuo lekimu zinai, visko buna. Ir bobutes su vezimeliu issoka,
> ir mzp - teks po to kaip vieno garbaus automobiliu gerbeju klubo
> eksprezidentui trilinkam lakstyt po giraite, kojas buciuoti kad teises
> paliktu.

na stai, ilgai laukti bobuciu ufonauciu neteko, o mentams kur kas
paprasciau babkiu duoti

> Retas esame tokie drasus kaip tu. Tokie durni - irgi.

jo, jusu nedrasiu ir protingu dauguma - pasiskirstymas juk apytikriai
normalus

--
Vinis