Tema: Re: kas per susikta akcija?
Autorius: Faktas
Data: 2010-06-01 16:45:49
Taip. Šio klausimo kontekste teisingesnė.
Klausimas tik atitolo nuo pokalbio konteksto šitoj vietoj: "Kieno greitis ir kieno mirtys? Kaip itariu vairuotoju greitis ir pesciuju mirtys. "
Aš pataisiau, kad nebūtinai tik pėsčiųjų, bet jau nuėjo toliau su tuo sakiniu.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hu32l6$49e$1@trimpas.omnitel.net...
Teisingesne shio klausimo kontekste:

>O kaip skelbia statistika ar ne dauguma peschiuju buvo patys kalti kad pakliuvo po ratais?

Sakykim ivyko 100 autoivykiu. Puse ju buvo tokie, kad juose dalyvavo ne tik automobilis, motociklas bet ir pestysis. Jeigu puseje tu ivykiu su pesciojo dalyvavimu kaltininku buvo pripazintas pestysis, manau, kad teisingas atsakymas i auksciau esanti klasuima yra toks, kad kas antrame ivykyje kaltas pestysis.

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:hu3201$2rq$1@trimpas.omnitel.net...
kuo ji teisingesnė?
jei jau kalbam apie tai nuo kurios ribos greitis per daug tampa pavojingas, tai
jis pavojingas visiems, o ne tik pėstiesiams.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hu2vev$tds$2@trimpas.omnitel.net...
Tavo statistikoje rodomi vairuotojai kaltininkai, kurie dalyvao bet kuriuose autoivykiuose. Ash daviau duomenis, apie ivykius, kuriuose dalyvavo pestieji. Manau, kad tokia statistika teisingesne.
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:hu2t9h$peu$1@trimpas.omnitel.net...
Linas Petkevičius rašė:
"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:hu2qfg$kb0$1@trimpas.omnitel.net...

Kieno greitis ir kieno mirtys? Kaip itariu vairuotoju greitis ir pesciuju mirtys. O kaip skelbia statistika ar ne dauguma peschiuju buvo patys kalti kad pakliuvo po ratais?

Statistika sako, kad daugmaz kas antroje avarijoje kaltas pestysis.

Nežinau iš kur tu imi savo slaptą statistinę informaciją, bet pagal oficialius Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnybos duomenis yra kiek kitaip – vairuotojai kalti dėl 75% eismo įvykių:

http://www.lra.lt/lt.php/eismo_saugumas/eismo_ivykiu_statistika/27#content_413

Eismo įvykių kaltininkai 2000-2009 m.
MetaiEismo įvykių kaltininkai
VairuotojaiPėstiejiDviratininkaiKitiIš viso
2000376913154542695807
%64,922,77,84,6100
2001392012964563005972
%65,621,77,65,1100