Tema: Re: vėl dviračiai?
Autorius: Faktas
Data: 2010-06-02 16:54:08
pirdos ne dviračiai.

na pvz vokietyjoj mačiau tokią situaciją: dviračių takai yra šalia visų gatvių, kai kur net pažymėta 413 ženklas vertikaliai atskirtas,
kad šalia pėstieji, bet šalia raudonų trinkelių dviračių tako nieko nėra, tai pėstieji eina (visi sąžiningai) per gruntą.

o tie kurie gatve važiuoja nevarys šaligatviu.

o tau ką daryti yr vienas geras variantas: sėst ant dviračio ;)