Tema: Re: flac -> cd
Autorius: offline
Data: 2009-06-29 23:54:11
"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:h2aoiu$gar$1@trimpas.omnitel.net...
offline wrote:
> nu man asmeniškai kokio tais garso nepasijautė skirtumo :)

>Čia arba aparatūra neleidžia pajusti, arba tiesiog pačio klausa neišlavinta.

o gal ir tas ir tas... tiesiog tarp kompaktų įrašinėtų 4 ir 10 greičiu skirtumo nejaučiu. Paklausęs Icetom'o aparatūra supratau, kad mano aparatūra daug ko nesugeba leisit pajust :)

> bet greičiau įrašinėtų CD dažnaiu neskaito cd grotuvas... bandyta su trim grotuvais... nu su dviem, daba trečią turiu, tai nžn dar tiklsiai, bet panašu į tą patį.
>

>O va čia tu pats sau įrodai, jog įrašo kokybė suprastėja, tik kažkodėl
>tu to vis vien negirdi, o tuo metu tavo grotuvas vargsta ir dalį
>nenuskaitytos info sukuria pats, kaip jam atrodo geriau :) Kad suvokti,
>kas tuo metu vyksta, siūlau pasidomėti Red Book audio-cd standartu.

aš čia niekur nieko neįrodinėju :) tiesiog sakau, ką pastebėjau. yra kitų niuansų, kuriuos reikėtų aptarti, pvz tai, kad greičiua įrašinėti CD buvo kepti iš flac;ų,kurių nesugebėjo nuskaityti Burrrn programa, o va su Nero viskas įsirašė.
Bet visitek realaus skirtumo aš nejaučiu. Galbūt tia glaima pajausti, net su entry leveliu kaip tais sekasi sunkiai :)