Tema: Re: flac -> cd
Autorius: Bronco
Data: 2009-06-29 19:02:38
offline wrote:
> nu man asmeniškai kokio tais garso nepasijautė skirtumo :)

Čia arba aparatūra neleidžia pajusti, arba tiesiog pačio klausa neišlavinta.

> bet greičiau įrašinėtų CD dažnaiu neskaito cd grotuvas... bandyta su trim grotuvais... nu su dviem, daba trečią turiu, tai nžn dar tiklsiai, bet panašu į tą patį.

O va čia tu pats sau įrodai, jog įrašo kokybė suprastėja, tik kažkodėl
tu to vis vien negirdi, o tuo metu tavo grotuvas vargsta ir dalį
nenuskaitytos info sukuria pats, kaip jam atrodo geriau :) Kad suvokti,
kas tuo metu vyksta, siūlau pasidomėti Red Book audio-cd standartu.