Tema: Re: flac -> cd
Autorius: Bronco
Data: 2009-06-26 22:22:53
Nelabai tiksliai žinau paties poreikius, bet spėju jie yra labai rimti
dėl 24/96, todėl sunku toliau ką patart. Pvz. mano poreikiai -
kokybiškas stereo atkūrimas, o muzikos kolekcija - originalūs audio-cd
ir originalių audio-cd kokybiški lossless ripai. T.y. beveik visa
kolekcija yra 16/44.1. Taip  pat turiu kolekcijoje ir retsykiais ji
pasipildo 24/96 vinyl ripais. Bet tai sudaro gal kokį 1% bendroje
masėje. Kažkur skubėti link 24/96 nėra jokios prasmės. Kai prinoks
pomidorai, tada mes juos ir raškysim ;) Be to, downsamplinimas 96>48
taip negadina bendro "vaizdo", kaip 24>16, todėl nematau priežasties
pagailėti 99Eur už SB receiver, o vėliau, išaugus poreikiams ir
pagerėjus pasiūlai, nupirkti ką nors su native 24/96. O SBC valdo ir
valdys visus įrenginius, todėl jis liks aktualus. Be to, jau sklando
gandai apie naują, labai perspektyvų slimdevices produktą - SB Touch:

http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=64706