Tema: Re: flac -> cd
Autorius: Bronco
Data: 2009-06-27 04:05:16
SBR jungiu analoginiu kabeliu į stereo stiprą. Dariau testą SBR vs Onkyo
senas cd grotuvas (labai padoriai skambantis, tarp kitko). Grojau tą
patį originalų cd grotuve ir jo lossless ripą iš SBR. Net įvertinus, jog
turėjau tik vieną "prabangų" tarpblokinį kabelį, kuris buvo pajungtas
prie onkyo, rezultatais likau labai patenkintas. Likusi sistemos dalis -
Rega Brio stereo stipras su nedideliu apgreidu ir Audionote AZ-Two
kolonėlės. Realiai, tai kažkokį skambėjimo skirtumą pajusti išeina, bet
kuris skamba geriau, neaišku. Kartais atrodydavo, jog onkyo, kartais
atvirkščiai. Aklo testo metu, spėju, lengvai išsidurčiau ir pats, nors
prie savo aparatūros skambėjimo esu pripratęs :)