Tema: Re: Codec!
Autorius: tom598
Data: 2018-02-19 21:46:55
be abejo nieko nesako tas DF. Tai viso labo tik kintamasis, vienas is
daugelio ir ziurint i ji, nieko apie audio kokybe negali sprest. Kad ir NAIM
stiprintuvus paimt, ten berods visad beprotiskai zemas tas DF budavo, bet
jie taip specialiai darydavo ir berods iki dabar taip daro. Ir niekas
nepasakys, kad naim stiprintuvai, lievi, silpni, ar nesubalansuoti.
Bet klausta gi ne to buvo, o to kaip suzinoti DF, jei prietaiso
charakteristikose nera pateikta. O kolega eilini karta panasu, kad isizeide
neaisku del ko.