Tema: Re: Codec!
Autorius: Necris
Data: 2018-02-13 18:21:05
Kaip atskirt fyla nuo suprantancio apie garsa? Fylas visur kisa kaina kaip
garso kokybes kriteriju.
O THD tu negirdi.

"Dainiushas"  wrote in message news:p5v349$p6c$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai matai, buitinis TEAC'as class D THD 0.005%. Gi tavo PA 0.5%. Tai
TEAC'as čia irgi išsidirbinėja?

Jau nekalbu, kad TEAC'o pliki moduliai kainuoja turbūt panašiai kaip tas
visas CROWN'as.