Tema: Re: Codec!
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-15 09:10:25
pas tave nieko daugiau nera. irodinet cia tau reikia, nes priestarauji
tiek teorijai, tiek pvz mano praktikai. isivaizduoji, kad vienas esi
girdejes class d, ar kad sitie crown kazkuo is esmes skiriasi nuo kitu?
vienintelis tavo dziaugsmas - maza kaina, didele galia ir kad paleidus
ant keliu ismtu vatu outputo nesigirdi akivaizdziu artifaktu. tik
praleidai esmine vieta - "musu" kontekstas - daznai nei 1W nesiekiantis
galingumas ir keliolikos-keliasdesimt vatu galios koloneles. prasom i
studija irodymus, kad klausant *tyliai* nesigirdi skirtumo ir prastesnes
garso kokybes, lyginant su normaliu, paprastu a/b stiprintuvu. tarkim
elementariu gainclone'u. parodyk nors viena toki issamesni review, testa
ir palyginima. o ne amazon dziaugsmus, kur zmones dziaugiasi igarsine
puse namo su 12 speakeriu, ar pakeite senesnius pa stiprintuvus i sita,
ar isigine pora nauju subu ir sita stiprintuva 'uz labai gera' kaina.
susivok, ka su kuo lyginam visu pirma. tu apskritai kanors be s90 ir pa
stiprintuvo esi girdejes?