Tema: Re: Codec!
Autorius: newsreader
Data: 2018-02-13 18:02:27
metosi kazkur garaze Rotel mazdaug 30W stereo stiprintuvas. Kazkada
meginau jungti lentynines mazdaug S-30 dydzio koloneles ir blyn visiskai
negrojo... nesugalvoju ka su juo daryti. Gal kokias super jautrias
koloneles nupirkti. Boso tikrai nesivaikau. Kurkas labiau imponuoja
skaidrumas ir tolygumas.