Tema: Re: Codec!
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-15 09:26:02
tai pasiskaityk, ka raso zmones PATYS sutvere ne viena a/b ir ne viena d
stiprintuva. palygine *adekvaciai*. ismatave teisingai.

http://www.diyaudio.com/forums/class-d/195448-class-ab-amplifier-vs-class-amplifier-2.html#post2688594

skaityk aplink visur, kol daeis kasnors. kolkas tai tiki savo class d
"stebuklu" ir tiek.

ar tu suvoki, kad tavo tas stebuklas nurodytus ir taip pakankamai
didelius iskraipymu procentus turi tik iki 1khz daznio? kad
aukstesniuose dazniuose iskraipymai auga smarkiai ir ties mazdaug 15khz
apskritai praktiskai jis nebegroja? palyginimui - mano turimas 1976 metu
class a/b atkuria *tiesiskai* iki beveik 60khz, poto uzsilenkia jau biski.