Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: tom598
Data: 2018-02-13 10:50:16
> bbd, tai tik juodas kvadratas, o toliau tai "giliai kapsto" (Ilfas ir
> Petrovas).
> čia kaip kokių ižimybių trusikai už brangiai, irgi kontekstas, bet
> realiai, tai tik triusikai...

esme kad tai veikia zmones, ir stipriai.  O kad ar paprasti trusikai, ar
papratas kvadratas cia neesme, svarbu, kad daro _poveiki_. Kaip ir garsas,
jei jis daro _poveiki_, tai visiskai px man kaip tas poveikis sukurtas.
Tai gi ir turi buti svarbiausias dalykas. Del to kvadrato kiek zinau net
nusizude keli zmones, tukstanciai bado streikus renge, prirasyta desimtys
tukstanciu straipsniu, organizuotos visokios paskaitos ta tema ir t.t.