Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-07 13:34:18
matomai nebus ir cia vieno atsakymo.
pradedant tuo, kad nieks nezino, kas tau malonu ir patinka.
techniskai jokios prasmes naudot lempas seniai nera.
geriausiu atveju bus nesugadinta ir nebus skirtumo jokio, ar ten lempa,
ar tranzas. realiausia, kad bus daryta didziaja dalimi marketingo
skyriuje, bile butu "lempinis ir matytusi". visa kita - px.
o ar tau patiks ar ne, tai reik bandyt.