Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: eMJei
Data: 2018-02-09 10:45:05
na normaliam flac vs mp3 palyginimui reikia normalios audiofilinės
technikos (audiofilinės , nes ir skirtumų ieškom audiofilinių, .. nes
kaip minėjau 320 mp3 skamba labai gerai, ir iprastom salygom, su
buitinėm hifi iki vidutiniskai brangaus lygio tokia mp3 suvarius atgal į
CD-AUDIO nuo disko-originalo, atskirti labai sunku gal net neimanoma).

As tikrai atsilikes siuo klausimu, mano zinios uzstrigusios ties Ayre
QB-9 laikmeciu - tai pirmas , o jo sukurimo metu ir vienintelis (vienas
is dvieju - kitas buvo lempinis) aparatas sugebejes normaliai groti
muzika paduota per USB kabeli. Kokia siandienine situacija , ir kuris
aparatas padoriai groja mp3 ir flacus as tikrai negaliu pasakyti.