Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: tom598
Data: 2018-02-07 11:38:35
jo irgi tiesa.
O dar vienas dalykas, kad kambarys turi buti idealiai akustiskai paruostas.
Gal ir yra tie skirtumai tarp laidu ir tarkim akvaizdus, nu bet ka gali
matyt tokioj akustinej aplinkoj:
http://www.acousticsinsider.com/wp-f9987-content/uploads/2017/07/acoustics-insider-article-frequency-response-broken-08-good-frequency-response.png
(kuri beje yra pas 99 procentus lietuvos audiofilu).
Jei va tam grafike kazkokia kreive truputi persikeistu vardan laido tai
vargu ar smegenys suprastu. Bet jei butu labiau tiesinis dazniu grafikas
kaip geroj studijoj, tai matomai akivaizdziau ir skirtumai juntasi.
Tai skaitau del to didele dalis zmoniu kategoriskai priesinasi laidu daromai
itakai, nes del tos priezastis ir nejaucia skirtumo. O tie pas ka geresne
akustika kambaryje, tai sugaudo tuos skirtumus. Tas pats gal ir su mp3.
Na tai gaunasi, kad visi teisus, ir tie kas jaucia skirtumus ir kas ne.