Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-07 11:34:11
tai kai tu sistemas pagal kainas ir kilogramus komplektuoji ir tarpusavy
jungineji be zlaio supratimo, kas ir kodel viduj, tai tau ne tik veidas,
bet ir subine isrysket gali. elektronikos prietaisus tarpusavyje derinti
ir jungti turetu inzinierius, o klausyt botanikas nekisdamas nagu ten,
kur nieko nesupranta. tuomet laidu klausyt nebelieka prasmes.