Tema: Re: FLAC vs. WAV Format - Surprising Quality Differences
Autorius: Tomas
Data: 2015-01-30 12:53:04
Taip pat dar suvok, kad kokybiskai igarsinti VISA tokio dydzio patalpa reiks
jau tikrai rimtesnio biudzeto... Daug paprasciau pasidaryti kad ir nedidele,
kokybiska "klausymo zona" toje patalpoje ir tikrai uz protingus pinigus :)

"Tomas"  parašė naujienų news:mafnka$7kc$1@trimpas.omnitel.net...

Taip pat manau, kad dar per anksti pergyventi del FLAC ir WAV skirtumu. Mano
manymu, sitoje nesuderintoje sistemoje KOKYBISKAI pagaminto MP3 nelabai
atskirtum nuo FLAC/WAV. Ne nuo to galo vel pradedi... Teisingos uzuominos
cia buvo apie tai, jog pradzioje reiktu kurnors ramiai paklausyti kaip
turetu groti TVARKINGAS stereo... O ne uzsiiminet nesamonem su visokiais
5.1, 7.1 ir dar velniai zino kuom... :)

"Kesha"  parašė naujienų news:maflkd$5uo$1@trimpas.omnitel.net...

> Na tai tu pabandyk tarp visu pasiulymu issirinkti gera:

viskas įmanoma, tik nereikia skubėti :)

> is pradziu puoliau priecodec'o monitoriu, bet kaina butu virs 10,000 plius
> be resyverio... Codec'as paskui yra  uzsimines, kad resyveriai turetu buti
> be stipriaku...

normalūs recyveriai turi ir pre-outus

> I stipriakus demesio nekreipiau, nes turiu tokiaproblema, kad VISISKAI
> nepatinka klausytis muzika  per 2 koloneliu stereo sistema. O tuomet lieka
> vienintelis 5.1 variantas.

negirdėjai vadinasi dar normaliai stereo... todėl ausys išlepintos
"išgražintų" garsų...

> [...]
>
> Kad resyveris per silpnas tai toki itarima turejau is karto. Na imkim
> alternatyva. Resyverio kanalo galingumas virsija 100w. Tai 2x3 atitiktu
> 2x400w stereo sistema. Kokias koloneles tokiai sistemai pirkti kai norisi
> kokybisko maximumo retkarciais, o dazniausiai naudoji kokybiska minimuma
> kaip fona? Stereo atveju pirkciau galingus monitorius is kuriu cia buvo ne
> vienas pasityciojimas. Neseniai buvau vynineje Vilniaus gatveje, tos
> kurios kampas nugriuvo. Tai atkreipiau demesi i ten pakabintu monitoriu
> dezes, visiskai nederancius prie  interjero. Groja taip, kad kolonelems

ten watai pas jį labai jau "pritempti", pats gi galvojai, kad brangesni
tik papildomais navarotais skiriasi, bet iš tikro dažniausiai ir
kokybiškesniu geresniu stiprintuvu viduje.