Tema: Re: FLAC vs. WAV Format - Surprising Quality Differences
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-01-30 11:54:42
2015-01-30 10:53, Kesha rašė:

> ir nieko iš to nebus, pamatysi...
> nusipirk geriau šrote stereo stipralą ir pasijunk bent priekį...
> BTW kiek pamenu recyveris pas tave smarkiai per slabnas...
> ir be to nusipirkai totaliai nesamoningą (nesuderintą) sistemą, ką ir
> įrodo karts nuo karto čia išlendančios tavo "problemos" :P
> Errare humanum est... nors buvo gan gerų pasiųlymų, bet savo klaidos
> mielesnės :D

Na tai tu pabandyk tarp visu pasiulymu issirinkti gera:

is pradziu puoliau priecodec'o monitoriu, bet kaina butu virs 10,000
plius be resyverio... Codec'as paskui yra  uzsimines, kad resyveriai
turetu buti be stipriaku...

I stipriakus demesio nekreipiau, nes turiu tokiaproblema, kad VISISKAI
nepatinka klausytis muzika  per 2 koloneliu stereo sistema. O tuomet
lieka vienintelis 5.1 variantas.
Tiesa sakant stereo variantas man visiskai tinka, jeigu sedziu prie
kompo pasijungus monitorius is abeju ausu sonu.

Kad resyveris per silpnas tai toki itarima turejau is karto. Na imkim
alternatyva. Resyverio kanalo galingumas virsija 100w. Tai 2x3 atitiktu
2x400w stereo sistema. Kokias koloneles tokiai sistemai pirkti kai
norisi kokybisko maximumo retkarciais, o dazniausiai naudoji kokybiska
minimuma kaip fona? Stereo atveju pirkciau galingus monitorius is kuriu
cia buvo ne vienas pasityciojimas. Neseniai buvau vynineje Vilniaus
gatveje, tos kurios kampas nugriuvo. Tai atkreipiau demesi i ten
pakabintu monitoriu dezes, visiskai nederancius prie  interjero. Groja
taip, kad kolonelems iki ju toli toms kurias esu girdejes.