Tema: Re: FLAC vs. WAV Format - Surprising Quality Differences
Autorius: Kesha
Data: 2015-01-30 12:15:41

> Na tai tu pabandyk tarp visu pasiulymu issirinkti gera:

viskas įmanoma, tik nereikia skubėti :)

> is pradziu puoliau priecodec'o monitoriu, bet kaina butu virs 10,000 plius be
> resyverio... Codec'as paskui yra  uzsimines, kad resyveriai turetu buti be
> stipriaku...

normalūs recyveriai turi ir pre-outus

> I stipriakus demesio nekreipiau, nes turiu tokiaproblema, kad VISISKAI
> nepatinka klausytis muzika  per 2 koloneliu stereo sistema. O tuomet lieka
> vienintelis 5.1 variantas.

negirdėjai vadinasi dar normaliai stereo... todėl ausys išlepintos
"išgražintų" garsų...

> [...]
> alternatyva. Resyverio kanalo galingumas virsija 100w. Tai 2x3 atitiktu
> 2x400w stereo sistema. Kokias koloneles tokiai sistemai pirkti kai norisi
> kokybisko maximumo retkarciais, o dazniausiai naudoji kokybiska minimuma kaip
> fona? Stereo atveju pirkciau galingus monitorius is kuriu cia buvo ne vienas
> pasityciojimas. Neseniai buvau vynineje Vilniaus gatveje, tos kurios kampas
> nugriuvo. Tai atkreipiau demesi i ten pakabintu monitoriu dezes, visiskai
> nederancius prie  interjero. Groja taip, kad kolonelems iki ju toli toms

ten watai pas jį labai jau "pritempti", pats gi galvojai, kad brangesni
tik papildomais navarotais skiriasi, bet iš tikro dažniausiai ir
kokybiškesniu geresniu stiprintuvu viduje.