Tema: Re: FLAC vs. WAV Format - Surprising Quality Differences
Autorius: Kesha
Data: 2015-01-30 10:53:24
> Jau rasiau, kad mano 5.1 sistema nepatraukia 50/80m2 svetaines. Tenka muzika
> leisti didesniu garsu. Nuo to nukencia garso kokybe. Nusprendziau, kad
> patalpos akustika prasta. Bet apieja niekas nesidomi. Ir jau apsisprendziau
> sistema papildyti 2.1 kolonelemis iki maksimumo 7.2.

ir nieko iš to nebus, pamatysi...
nusipirk geriau šrote stereo stipralą ir pasijunk bent priekį...
BTW kiek pamenu recyveris pas tave smarkiai per slabnas...
ir be to nusipirkai totaliai nesamoningą (nesuderintą) sistemą, ką ir
įrodo karts nuo karto čia išlendančios tavo "problemos" :P
Errare humanum est... nors buvo gan gerų pasiųlymų, bet savo klaidos
mielesnės :D