Tema: Re: Subwoofer SVS vs Klipsch
Autorius: Icetom
Data: 2014-10-17 13:59:29
> Taigi, mano RF62 nustatė kaip Large (atstumus gana tiksliai pagavo),

"Small". Ir pažaisčiau su krosoveriu: 40-80 Hz ribose. Nenustebčiau, jei su
80 Hz garso dinamiškumas pagerėtų dėl mažesnės apkrovos galios stiprintuvui.

> centrinę RC52 nustatė kaip Small (ko pasekoje per filmus garsas pastebimai
> suprastėjo, centrinę laikydavau Large).

"Small". Ir pažaisčiau su krosoveriu: 80-100 Hz ribose
http://www.klipsch.com/rc-52-ii-center-speaker/details

Plačiau apie "Small" vs "Large", kad ir čia (paskaitant ir komentarus):
http://www.soundandvision.com/content/setting-avr-large-or-small-speakers

Jei trumpai, "large" reikšmė turėtų būti naudojama, tik jei nenaudojamas
subas sistemoje.

Šiaip, man toks įtarimas, kad jums reikėjo rinktis RC62. Maža ta RC52 ir
specifikacijos 67 Hz vs 57 Hz (lyginant su RC62). Koks atstumas nuo TV iki
sėdėjimo vietos?

> Subas -10dB, 80Hz, atstumą gerokai per didelį nustatė...

-10 dB rodo, kad garso lygis ant subo kiek per daug atsuktas. Pamažinčiau
šiek tiek ir vėl perkalibruočiau. Atstumą rankiniu būdu po sukalibravimo
turi leisti pakoreguoti. Subui nustatė krosoverį ties 80 Hz? Čia reikia
gilintis kas čia per "atkirtimas" Yamahos atveju. Jei tas 80 Hz yra "LPF for
LFE", tada turi būti 120 Hz.

Viskas kas parašyta aukščiau, taikau tik daugiakanaliam garsui. Stereo
(muzikos) klausymas - skonio reikalas.

> Per 2ch Stereo (Straight) rodo, kad subas irgi yra, bet toks vaizdas, kad
> ne visada jis groja...

O kodėl jis visada turėtų "kalti" klausant muziką?

> Čia klausimas - ar šiuo režimu YPAO nustatymai negalioja?

O ką rodo resiverio ekranas?

> Ką tada atiduoda resyveris subui?

Tą ką gauna iš stereo įrašo+ priklausomai kokios parinktys resiverije.