Tema: Re: Subwoofer SVS vs Klipsch
Autorius: porter
Data: 2014-09-29 09:34:01
Žiūrint vien į parametrus, reikia iš karto imti SB13-Ultra :)

Biudžetas 2k Lt.
Perverčiau nemažai atsiliepimų ir testų. Klipsch SW-110 šiuo metu galima
paimt už 230EUR, tikriausiai turėtų būti neblogas kainos kokybės santykis.
Ar verta mokėti 2,5 karto daugiau už keletą papildomų Hz? Be to, nelabai
norisi gąsdinti kaimynus.

Už likusius dar kažkokias galines galima bus paimt:)

O už SVS PB-2000 čia nori kaip už naują...

"Dainiushas"  wrote in message news:m07503$t4j$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.09.27 22:48, Icetom wrote:

> Svajok toliau apie tokius parametrus. Tokia buvo mano mintis...

na tai čia apie 91dB/W. Tikrai nieko stebuklingo. kur rast SVS skaičius?

> Jei rimčiau pasidomėtum, pamatytum, kad SVS subų gamintojo
> specifikacijos sutampa su pamatuotomis.

tai, kad gamintojo puslapyje tai tik stiprintuvo galia pateikiama... tai
ką ten ir bematuot.