Tema: Re: Subwoofer SVS vs Klipsch
Autorius: porter
Data: 2014-09-30 16:27:03
Teisingai. Sportinių aukštumų nesiekiu ir esu tik mėgėjas, taigi ieškau gero
kainos/kokybės santykio.
Kadangi kai kurių gamintojų seni modeliai išparduodami, tas santykis gerokai
pagerėjo jų naudai.

Čia ir norėjau sužinoti, ar labai blogi Klipsch subai už tą kainą. Iš
atsiliepimų užsienio forumuose matau, kad dauguma, kurie įsigijo yra labai
patenkinti. Paklausyti Vilniuje nelabai kur yra. Su SVS gerai, kad gali
pabandyti 45 dienas.

Žmogus girdi nuo 64Hz, taigi viskas, kas žemiau, labiau jaučiama kitais
receptoriais.
Įdomu, ar tų apatinių kelių Hz skirtumas labai juntamas.

"Zydrunas"  wrote in message news:m0e948$sdp$1@trimpas.omnitel.net...

Bet neatsakei á klausimà arba nesupranti jo esmës.

Visada galima pasakyti - nepirk to "ðûdo" uþ 1500Lt, nes tik uþ 3000Lt gros.
O jei visas biudþetas 6000Lt, tai kà 50% skirsi subui????
Prieð atsakydamas paskaityk, ko klausia þmonës, nes pas patá atsakymai vos
ne á visus postus tie patys - Ayre, Focal Utopia ar SVS subas uþ XXXXLt
Pamëgink  suprasti to konkretaus þmogaus situacijà ir galimà biudþetà, nes
tokie atsakymai kartais ne á temà.