Tema: Re: Subwoofer SVS vs Klipsch
Autorius: porter
Data: 2014-10-15 10:31:51
Klipsch RF62 nuo 35Hz.
Resyveris Yamaha RX-V671
Kambarys 20kv m

O per filmus dažnai atrodo garsas normalus, nes pagrindas eina per centrinę,
kol neprasideda sprogimai...
Dar klausimas - ant kiek reiktų nustatyti mano atveju žd krosoverį and
resyverio? Dabar palikau 80Hz.

"Icetom"  wrote in message news:m1jk26$mhu$1@trimpas.omnitel.net...

> Visų pirma kyla klausimas - ar bute galima turėti subą, o ypač didesnį
> (12/15 colių)??

O kodėl ne?

> Užsidėjau Inception epizodą, kur viskas griūna, tai pradėjo lentynos ant
> sienų braškėti, gain rankenėlė buvo per vidurį, garso daug irgi nedėjau.

Koks AV resiveris?

> Antra - Klipsch RF62 turi pakankamai žemų, bute galima išsiversti.

1. Tie pakankami tai iki kiek? Geriausiu atveju 40 Hz...
2. Filmuose yra atskiras LFE kanalas efektams.

> O dabar nebežinau, ką reikės daryti su kaimynu apačioje... :)

Neleisti garsiai vakarais arba įjungti Dynamic Volume su Midnight reikšme
vakare, jei Audyssey sprendimas naudojamas AV resiverije.