Tema: Re: Subwoofer SVS vs Klipsch
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-09-30 15:53:28
Bet neatsakei į klausimą arba nesupranti jo esmės.

Visada galima pasakyti - nepirk to "šūdo" už 1500Lt, nes tik už 3000Lt gros.
O jei visas biudžetas 6000Lt, tai ką 50% skirsi subui????
Prieš atsakydamas paskaityk, ko klausia žmonės, nes pas patį atsakymai vos
ne į visus postus tie patys - Ayre, Focal Utopia ar SVS subas už XXXXLt
Pamėgink  suprasti to konkretaus žmogaus situaciją ir galimą biudžetą, nes
tokie atsakymai kartais ne į temą.