Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: offline
Data: 2009-02-10 16:46:52
"Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message
news:gms0rs$ssl$1@trimpas.omnitel.net...

> "offline" <mano@mailas.ru> wrote in message
>
> Blizguciai tinka moterims. Vyrai irgi turi savo blizguciu, bet kai
> nejaucia saiko, pradeda panaset i moteris.
> Tada jau ne vyras o kazkoks tarpinis variantas pradeda formuotis.

vyrai turi savus blizguius :) kas mainas, kas kostiumus, kas laikodius,
kas dar k nors :)

> entry level radija verta tiek pinigu?

argi ia dideli pinigai? :) kaip u entry level radij sakyiau visai panau
kad verta mokt tiek :)

> 2008m 12men vw golf variant.

na va. paskaiiuokim. kiek toks golfukas kainuoja? koki septyniasdeimt
tkstani, na gerai minimum eiasdeimt. ivaiavs pri salono duris
nuvertjo trisdeimt procent.. na gerai dvideimt.. kiek tai yra? ogi
penkiolika tkstani.; taigi neperkant tokio daikto kaip ir i kart
sutaupytum ant penki radij :) ar ne?
ir i kitos gi puss ar vertas toks vidutins klass kibiras eiasdeimt
tkstani? manau, kad galima rasti kur kas pigesni ir vertesni variant
:)

> Pasiskaityk atidziai ir paziurek kas ka pradejo izeidinet, jei jau toks
> protingas dediesi.

netaikiau tik ponui. man pasirod, kad tai tinka abipusiai :)
i esms nesvarbu kas ir kada prdarjo, svarbu kad jiems prasidjus jau
diskusijos nebelieka.

> Tikrai ne :) 500 uz vakariene nera labai daug. Jei tai kasdienine
> vakariene tada daug.
> Bet turbut kasdien taip nevakarieniauji? Gal tik karta gyvenime sau leidai
> taip "paislaidauti"?

Na ne kart, gal kokius penkis - eis :) tai kaip ir pravalgiau dar antr
radij :)

Nagi grtant prie diskusijos apie "ar verta", ponas ar tikslingai ar ne
praklaus pagrindin argument ir realiai veinintel kodl perkamo tokia
arba i radija.
ogi dl dizaino. ir tai yra vienintelis argumentas. jeigu dl funkcij, tai
taip, ji verta mano nuomone kok tkstant lit :) bet gi pardavjai subins
jos neparduoda pigiau kaip u 2500 (skaitant visas manomas nuolaidas, kai
a pirkau). nu ir "pachadi pa bazaru patargujsia" kai yra vienas atstovas :)
Taigi kiek vertas dizainas? sakykim arba gali sau leisti, arba eini iekoti
kompromisinio pigesnio varianto. tuo metu kai pirkau, a tai galjau sau
leisti dl vairi prieasi (na pvz. gavau barterinais mainais u dyk,
draugai susimet ir padovanojo, radau milijon, udirbau momentaliai
penkiasdeimt tkstani ir t.t.). Man patinka turti vienodus daiktus
vienos firmos veikianius nuo vieno distancinio vienoje lentynoje. ar tas
"patinka" vertas t pinig? man vertas, tau gal ne. Tai vertinamasis
subjektyvus kriterijus, kuris manau negali bti diskusij objektas.
ia tas pats, kaip  ar verta pirkti nauj main? mano nuomone imetimas
pinig  bal, ponas gi su tokia vainja, tai matyt, sakys, kad verta.
Diskusija irgi neverta dmesio, nes man dl vien prieasi neverta, ponui
gi dl kit prieasi matyt kad verta :)
Tai va ta gaida galime ir pabaigti diskusij :)