Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-10 14:49:13
Rimai,

1. Ne kiek nesigailiu ka dabar esu nusipirkes. Beliko tik koloneliu
pastatyma pareguliuoti ir be radijo tiunerio, CD grotuva i komplekta
nusipirkti. Radijas yra tik priedas (pabreziu), kuris pakankamai daznai
naudojamas ir namuose (ne tik automobiliuose) bent jau mano atveju. Kas tau
nepriimtina, ar kitaip supranti, priimi, nereiskia, kad ir dauguma zmoniu
lygiai taip pat masto, suvokia.

2. Maniakines priklausomybes neturiu, bet tu parasei atsakyma i mano zinute.
Tai ir gavai atsakymus bei klausimus.

3. Taip pat paskaicius tavo zinutes, is sono atrodo, kad tu esi kaip ir
pavydo apimtas, kad kazkas ima ir leidzia taip pinigus.

4. Siaip esu labai tolerantiskas, tame tarpe ir gejams (kol nelenda prie
manes kaip prie potenc. partnerio), ir kitos rases zmonems ir t.t.

5. Nesu milionierius, neturiu namo ar kokio Ferrari. Vazineju su darbine
Skoda Octavia 2005 m (seno modelio versija).. Tiesiog pajamos, siek tiek
pataupius, leidzia isigyti man patinkanti daikta. Tai kodel ne?

6. Negi manai, kad dideles pajamas uzdirbantys zmones neskaiciuoja pinigu ir
metosi jais?

7. Man pvz., labai patinka  naujieji Nissan 370Z ir Infiniti G37  ir jei
pajamos leistu nusipirkciau viena is siu, kadangi man jis patinka ir tiek.
Tai jau vadinasi tavo akyse, buciau nusipirkes todel, kad noriu pasipuikuoti
:)

8. Dar noriu pasakyti yra toks terminas kaip tiksline rinka, auditorija.
Cyrus atveju as papuoliau i ja :) Tu ne. Vadinasi i kito gamintojo gamintojo
papulsi tiksline rinka ar jau papuoles. Jei netiki ka parasiau, paziurek
reklamas per TV ir isitikinsi, kad kazkodel vienos reklamos tave sudomino,
kitos ne;).

9. Del Cyrus tiuneriu - pirma pasinagrinek modelius. Cyrus FM6 neturi jokiu
SD, EPG , bet turi didesne atminti stotims.