Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-10 15:38:07
Velgi pilstom is tuscio i kiaura.
Del pavydo tai tu suklydai, esu kaip tik vienas is tu nedaugelio lietuviu,
kurie sio nacionalinio bruozo
neturi :)

O nusipirkt galiu sau leist kad ir sita cyrus fm radija. Tik kad kaip
sakiau - uz radija tokiu pinigu nemokesiu niekada.
Nebent rankeneles butu auksine, tada dar turetu verte. Cia ne stiprintuvas,
ne koloneles, ne bridgestoun padangos ar dar kas - cia RADIJA.