Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: offline
Data: 2009-02-10 15:30:09
"Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message
news:gmrq92$h3c$1@trimpas.omnitel.net...
> Kur matai priekaistus? Del manes pirk, kad ir inkrustuota deimantais,
> radija del to neprades geriau grot.

tesiant tokia logika, galima sakyti, kad pono nuomone papuosalai yra is viso
nerekalingas dalykas :)

> 1. Teisingai. As tavo pinigu ir neskaiciuoju. Paprasciausiai smalsu, kodel
> zmones leidzia pinigus uz daikta, kurio funkcijos nei 5-tadalio pinigu
> nevertos.

kodel manai, kad zmones moka tik uz funkcijas?

> 2. Nu taip. Bet radijai paklausyt gal nereikia mid-end aparaturos? Vefo
> aisku nestatysi, visgi ir estetika svarbu, bet pasirinkimo budu yra daug.

pavyzdziui? Siaip tai Cyrusa priskirciau prie entry level aparaturos :) tai
dar iki mid endo toli toli :)

> 3. Nu cia vienas sake kad yra labai turtingas. Tai jei ir tu save tokiu
> laikai, tai kam skaiciuoji tuos kelis litus?

cia tipo namiokas i mano puse? :) galiu kirsti lazybu, kad geria pagalvojesw
atrastum begale atveju kai ismetei pinigus i bala :)

> 4. O kas ten dar gero? SD card? EPG?

o palte uz du tukstancius kas gero yra? telikas su satelitine? :)

> 6. Taip. Bet tai RADIJA.

na ir?

> 7. Turtingi perka pasivazinejimui. O ubagai (ne tokie turtingi) perka, nes
> nori, kad kiti matyti jog turi. Nors vazinetis neturi uz ka.

paklasusk bet ko parodes cyrusa, kaqd jis pabandytu atspeti jo verte :) kas
nemates katalogo, jaucu neivertint nei trecdaliu ar sestadaliu :)
taip, kad pasirodymas cia visiskai ne prie ko :)
Beje ponas kokia masina ir kelintu metu vazinejasi asmeniniiasi tikslais? :)

> 8. Kadangi nesu silpnavalis ir galiu pasakyt sau ne - nesamoningu daiktu
> pirkimui, tai krize man buvus - nebus.
> Merginos nereikia - turiu zmona. O pas psichologa reiketu apsilankyti kai
> kam kitam. Nes maniakines priklausomybes pozymiai jau matosi.

Kai baigiasi argumentai, prasideda oponento izeidinejimai. o tada gi
diskusija tampa beverte...

> P.S. kodel toks tamstos priesiskumas? Matyt pats dar kazkur pasamonej
> giliai supranti, kad ismeti pinigus ir gailiesi, bet nieko padaryt negali
> todel ir pyksti? Pasakyk alkoholikui, kad jis pijokas - tai dar ir i snuki
> uzvaziuos.

Cia tipo prievartinis psichoterapijos seansas :)

Man tia panasu, kad ponui tikrai pavydu :) jauciu pamates kaip as restorane
su zmona palieku uz vakariena penkis simtus litu sprogtum beakledamas, kaip
beprasmiskai metau pinigus :)

Kodel kaip kuriem zmonems taip rupi mokyti kitus gyventi, kai jie to
visiskai nepraso :)
I tema dvi liaudies ismintys:
"Nemokykit manes gyventi, geriau paremkit materialiai"
"Tu nesakyk ka man daryti ir as nesakysiu kur tau eiti" :)