Tema: Re: Radijas Lietuvoje
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-10 15:53:00

"offline" <mano@mailas.ru> wrote in message
news:gmrvh1$qbt$1@trimpas.omnitel.net...
> tesiant tokia logika, galima sakyti, kad pono nuomone papuosalai yra is
> viso nerekalingas dalykas :)

Blizguciai tinka moterims. Vyrai irgi turi savo blizguciu, bet kai nejaucia
saiko, pradeda panaset i moteris.
Tada jau ne vyras o kazkoks tarpinis variantas pradeda formuotis.

> kodel manai, kad zmones moka tik uz funkcijas?
> pavyzdziui? Siaip tai Cyrusa priskirciau prie entry level aparaturos :)
> tai dar iki mid endo toli toli :)

entry level radija verta tiek pinigu?

> cia tipo namiokas i mano puse? :) galiu kirsti lazybu, kad geria
> pagalvojesw atrastum begale atveju kai ismetei pinigus i bala :)

> Beje ponas kokia masina ir kelintu metu vazinejasi asmeniniiasi tikslais?
> :)

2008m 12men vw golf variant.

> Kai baigiasi argumentai, prasideda oponento izeidinejimai. o tada gi
> diskusija tampa beverte...

Pasiskaityk atidziai ir paziurek kas ka pradejo izeidinet, jei jau toks
protingas dediesi.

> Man tia panasu, kad ponui tikrai pavydu :) jauciu pamates kaip as
> restorane su zmona palieku uz vakariena penkis simtus litu sprogtum
> beakledamas, kaip beprasmiskai metau pinigus :)

Tikrai ne :) 500 uz vakariene nera labai daug. Jei tai kasdienine vakariene
tada daug.
Bet turbut kasdien taip nevakarieniauji? Gal tik karta gyvenime sau leidai
taip "paislaidauti"?