Tema: Re: vopros na zasypku
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-05 16:26:02

> O iš kur nukabinta šita premisa? Prašau skirti žmogaus teises, nuo
> faktinio tų teisių pasireiškimo, ir dargi pasireiškimo žmonių visuomenėje
> skiriant nuo pasireiškimo [eko]sistemoje.

premisa ish oro:) ash bandzhiau kazhkiek pateisint patriotizma prisirishima
ir tapatinimasi prie grupes zhmoniu, kuriuos su tavim sieja tik tai, kad
gimet tose pachiose platumose.. ash asmenishkai to nesuprantu. chia tas
pats, kas tiketis, kad mano klasiokai visi bus mano draugai, vien del to,
kad mus skiria tiek daug bendrybiu.. um.. gimem 1.5/2 metu begyje.. ir
gyvenam tam pachiam rajone (ar dazhnai net ne:) ...

> ir tokiems kaip ash, nes visi
>
> Įaugęs - taip, bet nebūtinai esminis kriterijus vis dar yra kraujo ryšys.

o ar jis kaikpotoks egzistuoja? (ash nekalbu apie
tevus/motinas/brolius/seseris) - ar tai dar vienas skambus, nieko
nereishkiantis zhodis, kuriam reikshme suteikia tik patys zhmones (panashiai
kaip - ei, musu zodjako zhenklai vienodi - shaldytuvas - reishkia mes
tampriai susije=)

> Kad ir kas ir kur būtų tartasi ir rašoma, istorinė patirtis vis tik rodo į
> laukinius vakarus, jei vertė itin didelė, palyginus su skurdu.

> Nieko nebus. Nes iki to laiko, kol įvyks kolonizacija ir bus būtent "mes",
> o ne "aš"/"jie". Paskaičiuok elementariai kalbų nykimo tempus ir gausi
> atsakymą. O būtent kalba, kuri yra atspausdinta kokpite ir lemia kas tie
> "jie". Juk pats turbūt mokeisi prie filosofijos ir lingvistikos pagrindus
> ir žinai, kad tapatybę formuoja ir kalba.

ash labai tikiuosi, kad zhmones kazhkada supras, kad mes esam mes -
zhmonija, o ne tautos. Bet tam imho reikia kazhkokios krizes - kai visiems
gres vienoda shikna, tada zhmones turetu susivienyt ties bendru tikslu -
klimato permainos galetu but tas kataklizmas (asteroido nesitikiu:) - bet
jis shlykshtyne per letai sukasi:)

> Kas yra tauta? Atsakymą suponuoja Ž. Departeau. Prancūzija kažkuriais 200x
> metais, pagal vargšo mažaūgio prezidento pasimętusią "valią" ir krečiama
> imigrantų problemų, pradėjo ieškoti savo identiteto. Kulminacija -
> prancūziškiausio prancūzo išrinkimas. Juo tampa Ž. Departeau. Jo paprašoma
> pakomentuoti rezultatą. Jo atsakymas: "Fuck France, I am world citizen".

norechiau sakyt, kad visa zhmonija prie to linksta, bet imho norint suprast,
kad tu esi wolrd citizen, visu pirma reiktu bent retkarchiais ishlysti ish
savo kiemo - deja daugelis to arba neishgali o kai kada tiesiog nenori :(

> Kas pasiims, to ir bus. Kol nėra kitokių technologijų bus tų, kurie turi
> starto aikšteles ir proto jas aptarnauti. Ne pinigų visų pirma, o būtent
> proto.

> O kada buvo kitaip?

> Pagal galios paritetą. Kuo vienodesnis - tuo geresnės galimybės susitarti
> taikiai.

ash greichiausiai tiesiog kazhko nezhinau, berods useris minejo, kad
egzistuoja kazhkokia kosmoso teise - nes blyn, jei mes sugebejpom
'susitart' - ka idet I vojager'I, ar kalbam, koks turetu but 'pirmas
kontaktas' - butu keista, jei ish kart neaptartumem 'kaip dalintis
galaktika' :)