Tema: Re: vopros na zasypku
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-05 16:13:19
shita ash savo blaiviu protu suprantu, ale kazhkur giliai uzh ausies
gyvenantis fantastas sako, nea... kaipgi be zhmoniu - juk.. juk... tai chia
tas pats kas marso roveriai.. 'vau, mes tyrinejaum marsa - fukit, ash taip
pat galesiu tyrinet koki tatuina ateinanchiam star warsu mmo'.. t.y. robotai
nuasmenintas dalykas - ash nemanau, kad begale mokinuku sakys - mmm, tai
mano svajone - sedet kedeje floridoje, zhiuret I low res paveiksliukus ir
uzhsiuntinet komandas I roveri... Nera ikvepimo - zhiurek ka padare moon
landingas - fuckit, star trekas daugiau itakos padare nei marso roveriai -
ne, ash nekvestionuoju ju mokslines svarbos. Taip pat suprantu, kad siust
zhmogu, ten gur gali buti pasiusta mashina yra kvaila - bet robotizuoti
probai nedaro tokios itakos jaunajai kartai - blyn, mythbusteriai matyt
shiais laikais nusiunchia daugiau zhmoniu I fizinius mokslus nei zhinios ish
spirit ir oportunity:(