Tema: Re: vopros na zasypku
Autorius: Vasaris
Data: 2011-02-04 18:31:20
"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message news:iigcki$7sg$1@trimpas.omnitel.net...
>o bet tachiau - tiesa pasakius ash iki shiol nesuprantu ir to, kaip tautos
> dalinasi musu zheme - tiesiog - ha, mano didesnis penis, todel ash imu
> shitas zhemes, px, kad ju pavadinimas yra parashytas tavo kalba o ir zhmones
> ten gyvena pagrinde nekalbantys mano kalba...

Ne penis, bet interesai ir gebėjimas juos apginti. Kas savo ruožtu nemažai remiasi į penį, nes kur geri peniai, tai daug žmonių (o tarp jų pasitaiko ir gudrių), o su jais įmanoma lošti dideles partijas.

> Bet sakykim, shita dar galiu
> kazhkiek, ne pateisint - bet gal, hm.. psichologishkai suprast - zheme,
> kurioj _ash_ gimiau, turi priklausyt man,

O iš kur nukabinta šita premisa? Prašau skirti žmogaus teises, nuo faktinio tų teisių pasireiškimo, ir dargi pasireiškimo žmonių visuomenėje skiriant nuo pasireiškimo [eko]sistemoje.

> ir tokiems kaip ash, nes visi
> kiti, kurie yra lygiai tokie pat, kaip ash, bet tik kalba kita kalba yra
> greichiausiai zhulikai, apsesti shlykshtus ir valgo vaikus.. o jei dar odos
> atspalvis skirtingas.... oj, chia jau ish vis... shita kazhkiek suprantu,
> bendruomeninis genchiu gyvenimas mums iauges i krauja

Įaugęs - taip, bet nebūtinai esminis kriterijus vis dar yra kraujo ryšys.

> - bet kaip su kitom
> planetom... Ar yra kazhkur tartasi, aprashyta, pamastyta? Kam "priklausys"
> jos?

Kad ir kas ir kur būtų tartasi ir rašoma, istorinė patirtis vis tik rodo į laukinius vakarus, jei vertė itin didelė, palyginus su skurdu.

> Jei kazkada mes visgi sugebesim kolonizuot marsa - kaip tada bus?

Nieko nebus. Nes iki to laiko, kol įvyks kolonizacija ir bus būtent "mes", o ne "aš"/"jie". Paskaičiuok elementariai kalbų nykimo tempus ir gausi atsakymą. O būtent kalba, kuri yra atspausdinta kokpite ir lemia kas tie "jie". Juk pats turbūt mokeisi prie filosofijos ir lingvistikos pagrindus ir žinai, kad tapatybę formuoja ir kalba.

> Tas
> pats kas su amerika? ish pradzhiu marsas 'priklausys' tiems, kurie ishsius
> ten pirmus snukius (o jei tai bus tarptautine grupe (kas butu
> protingiausia) )?

Kas yra tauta? Atsakymą suponuoja Ž. Departeau. Prancūzija kažkuriais 200x metais, pagal vargšo mažaūgio prezidento pasimętusią "valią" ir krečiama imigrantų problemų, pradėjo ieškoti savo identiteto. Kulminacija - prancūziškiausio prancūzo išrinkimas. Juo tampa Ž. Departeau. Jo paprašoma pakomentuoti rezultatą. Jo atsakymas: "Fuck France, I am world citizen".

> tada marsas bus kinu rusu, amerikenu ir prancuzu?

Kas pasiims, to ir bus. Kol nėra kitokių technologijų bus tų, kurie turi starto aikšteles ir proto jas aptarnauti. Ne pinigų visų pirma, o būtent proto.

> Jei ten
> ar menulyje ras kazhka verto kast - kaip tada bus - kas pirmesnis - tas
> greitesnis?

O kada buvo kitaip?

> O jei netychia dvi skirtingos kompanijos +/- tuo pat metu
> pasieks ta vieta (hipotetishkai vienintele, kurioje yra pakankamai mineralo
> x del kurio verta skristi tokius atstumus... ) - kaip tada?

Pagal galios paritetą. Kuo vienodesnis - tuo geresnės galimybės susitarti taikiai.