Tema: Re: vopros na zasypku
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-04 10:16:18
o bet tachiau - tiesa pasakius ash iki shiol nesuprantu ir to, kaip tautos
dalinasi musu zheme - tiesiog - ha, mano didesnis penis, todel ash imu
shitas zhemes, px, kad ju pavadinimas yra parashytas tavo kalba o ir zhmones
ten gyvena pagrinde nekalbantys mano kalba... Bet sakykim, shita dar galiu
kazhkiek, ne pateisint - bet gal, hm.. psichologishkai suprast - zheme,
kurioj _ash_ gimiau, turi priklausyt man, ir tokiems kaip ash, nes visi
kiti, kurie yra lygiai tokie pat, kaip ash, bet tik kalba kita kalba yra
greichiausiai zhulikai, apsesti shlykshtus ir valgo vaikus.. o jei dar odos
atspalvis skirtingas.... oj, chia jau ish vis... shita kazhkiek suprantu,
bendruomeninis genchiu gyvenimas mums iauges i krauja - bet kaip su kitom
planetom... Ar yra kazhkur tartasi, aprashyta, pamastyta? Kam "priklausys"
jos? Jei kazkada mes visgi sugebesim kolonizuot marsa - kaip tada bus? Tas
pats kas su amerika? ish pradzhiu marsas 'priklausys' tiems, kurie ishsius
ten pirmus snukius (o jei tai bus tarptautine grupe (kas butu
protingiausia) )? tada maras bus kinu rusu, amerikenu ir prancuzu? Jei ten
ar menulyje ras kazhka verto kast - kaip tada bus - kas pirmesnis - tas
greitesnis? O jei netychia dvi skirtingos kompanijos +/- tuo pat metu
pasieks ta vieta (hipotetishkai vienintele, kurioje yra pakankamai mineralo
x del kurio verta skristi tokius atstumus... ) - kaip tada?