Tema: Re: Dar vienas idomus atradimas
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-28 20:56:58
> Na taip. Vėžiui vakcinos, termobranduolinės sintezės ir pan. klausimai
> irgi nukeliami, bet jie nukeliami ne todėl, kad jų nesugeba suformuluoti,
> o todėl, kad dar nesugeba pateikti atsakymų. Aš jau vien įvairovės dėlei
> asignuočiau pinigų ir panspermijos teorijos praktiniams nagrinėtojams, nes
> tokiu būdu vyksta teorijų konkurencija, o konkurencija yra kokybės
> pagrindas.

Oj, ash del pachios teorijos jokiu priekaishtu neturiu, jei ji pagrista
mokslishkai (o kiek zhinau, ja ir bando kazhkiek pagrist, na, ne tiek pachia
teorija, kiek jos dalis: ar gali givybe ishgyvent susidurima su zhemes
atmosfera ir paskui su pachia zheme etc)... o neskaitant denikeno ir
scientologu kliedesiu, pati teorija kaip moksline ishkilo po ar ne marso
meteorito tyrimu, kurio skrodime rado kazhka, kas gali but panashu I
bakterijos fosilija... imho nereikia atmest patternu ieshkojimo - ir
debesyse matom veidus, tai akmeny kazhka panashaus I bakterija irgi pamatyt
gali padet vaizduote)...

> Visiškai jokio skirtumo, aš gi jau sakiau. Gyvybė - iš esmės kryptingas
> informacijos apdorojimas ir perdavimas, pasireiškiantis reversine lokaline
> entropija. Rask Titane ar dar kur reversinės lokalinės entropijos požymių
> ir rasi gyvybę, visiškai nesvarbu, kokia forma.

Na, kas del titano - pirma reikia nuleist ten daugiau nei huygens'a... nes
tiriant atmosfera, velgi, jei ta hipotetine gyvybe veikia kolkas nenumanomu
principu, atmosferos tyrimai nezhinau ar gali parodyt tos gyvybes veiklos
pedsakus (chia galiu zhiauriai klyst, nes astrobiologija visai nesidomejau=)