Tema: Re: Dar vienas idomus atradimas
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-28 17:36:51
"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message news:ict6h6$4s9$1@trimpas.omnitel.net...
> tep, bet butent po to mes turejom palyginus ilga ir ramu perioda per kuri
> galejom evoliucionuot, jei kas 50000 metu vis ishsiverzhinetu supervulkanai,
> ar trankytusi baisiniai meteoritai - tikrai nediskutuotumem apie tai dabar:)

Niekas ir nesiskundžia dėl atrakcijų trūkumo. Bet faktas tas, kad stabilaus periodo pabaigoje, pirminio (arba bent jau priimamo, kaip pirminio) gyvybės šaltinio autoriai turi išnešt mieles jei ne gretimą planetoidą, tai bent jau į palydovą.

> gyvybe gali atsirast spontanishkai.. Mane labiausiai nervina hipotezes apie
> panspermija, ne del to, kad jos prieshtarauja kokiam nors mano religiniam
> isitikinimui, bet jos tiesiog neatsako I klausima, ji nukeldami kazhkur
> kitur - o ish kur gyvybe, ar reikalingos medzhiagos susiformavo kometose? Ar
> marse, ar dar kur ish kur kildina gyvybe panspermijos teorijos shalininkai?
> Jis nukelia problema tolyn, bet I klausima ish esmes neatsako...

Na taip. Vėžiui vakcinos, termobranduolinės sintezės ir pan. klausimai irgi nukeliami, bet jie nukeliami ne todėl, kad jų nesugeba suformuluoti, o todėl, kad dar nesugeba pateikti atsakymų. Aš jau vien įvairovės dėlei asignuočiau pinigų ir panspermijos teorijos praktiniams nagrinėtojams, nes tokiu būdu vyksta teorijų konkurencija, o konkurencija yra kokybės pagrindas.

> Kas del titano ir hipotetines jo gyvybes - na, manau aishku, kad gyvybe,
> kaip mes suprantam chia, neatsirastu, bet gal galima ne tik anglies pagrindo
> gyvybe, gal silicio? del to milerio-urejaus eksperimentu chia nelabai
> ishsisuksi, nes nezhinosi kaip suprast ar gavai gyvybei reikalingu medzhiagu
> titano salygomis, jei ji pvz susideda be rnr, dnr..

Visiškai jokio skirtumo, aš gi jau sakiau. Gyvybė - iš esmės kryptingas informacijos apdorojimas ir perdavimas, pasireiškiantis reversine lokaline entropija. Rask Titane ar dar kur reversinės lokalinės entropijos požymių ir rasi gyvybę, visiškai nesvarbu, kokia forma.